[✵vf✵] همای سعادت (1971) Streaming Complet VF, Film

octobre 10, 2024NonPar admin

همای سعادت – Film Complet VF Gratuit

همای سعادت

Streaming Gratuit همای سعادت: un film Drame réalisé par Tapi Chanakya sorti en 1971. Avec Mohamad Ali comme Aramet Waheeda Rehman comme Shirin

~ *Regardez همای سعادت en ligne les meilleures vidéos HD 1080p-4K gratuites sur votre ordinateur de bureau, ordinateur portable, ordinateur portable, tablette, iPhone, iPad, Mac Pro et plus encore.

همای سعادت
0

Classements de films: 0/100 Votes

ULTRA HD 4K DisponibleFrançais
  • Production: Ganesh Prasad Movies / Aryana Film /
  • Genres: DrameRomance
  • Synopsis:
  • Réalisateur: Tapi Chanakya
  • La langue: हिन्दीFrançais
  • Pay: India
  • Durée: 188 Minutes.
  • Wiki page: https://en.wikipedia.org/wiki/همای سعادت

[✵vf✵] همای سعادت (1971) Streaming Complet VF, Film

Regardez un film en ligne à travers les meilleures vidéos HD 1080p gratuites sur ordinateur de bureau, ordinateur portable, ordinateur portable, tablette, iPhone, iPad, Mac Pro et plus encore.

Les utilisateurs recherchent et regardent également des films après ces questions.:همای سعادت Film Complet VF Gratuit, Voir film همای سعادت streaming VF complet HD. Regarder همای سعادت 1971 streaming en entier Gratuit en bonne qualité HD 720p, Full HD 1080p, Ultra HD 4K. Télécharger همای سعادت 1971 rapide sans limitation de temps en VF et VOSTFR.

همای سعادت – Acteurs et actrice

همای سعادت
Mohamad Ali Fardin
Aram
همای سعادت
Waheeda Rehman
Shirin
همای سعادت
Sanjeev Kumar
Naser
همای سعادت
Loreta
Aram’s Mother
همای سعادت
Irene Zazians
Nazanin
همای سعادت
Simin Ghaffari
Naser’s Wife
همای سعادت
Azar
همای سعادت
Mohammad Taghi Kahnemoui
همای سعادت – Bande annonce

Regardez le film complet en ligne!
Connexion haut débit, veuillez choisir dans la liste de serveurs ci-dessous

720pChoose Server 1 1080pChoose Server 2 4KChoose Server 3 HDChoose Server 4

هما یکی از گونه‌های در معرض تهدید در ایران محسوب می‌شود. در اساطیر ایرانی، همای کمیاب نماد نیک‌بختی است. در سروده‌های بسیاری از شاعران از هما به عنوان پرنده خوشبختی و سعادت یاد شده‌است. در ادبیات فارسی او را نماد فرّ و شکوه دانند و به شگون نیک گیرند. همچنین آمده‌است «مرغی است که او را مبارک دارند و چون پیدا شود مردم به تفأل در زیر سایهٔ او روند». هما در ادبیات ایران به عنوان نماد سعادت شناخته می‌شود. همای سعادت یا هما در واقعیت نوعی لاشخور اسـت کـه فقط استخوان می خورد و بخاطر تغذیه خاص این پرنده بـه آن «استخوان خوار» هم لقب می دهند. این کرکس یکی از بزرگ‌ترین جثه‌ها را در بین پرندگان داراست و در کوه‌های مرتفع آفریقا، جنوب اروپا و آسیا، از جمله ایران زندگی می‌کند. مرغ همای سعادت، این پرنده افسانه‌ای در فرهنگ ایرانی، در واقعیت موجودی شگفت‌انگیز با ویژگی‌های منحصر به فرد است. از رژیم غذایی خاص گرفته تا ظاهر چشمگیر و عمر طولانی، همه و همه باعث شده‌اند … همای سعادت، به عنوان یک نماد اسطوره‌ای و معنوی در ادبیات فارسی، جایگاه ویژه‌ای دارد و به مراتب فراتر از یک موجود افسانه‌ای ساده است. این پرنده، که گاهی هما نیز نامیده می‌شود، در آثار بسیاری … همانطور که اشاره شد از هما یا همای در اندیشه اسطوره‌ای و ادبیات کهن فارسی به‌عنوان پرنده خوشبختی و سعادت یاد شده که نماد فر و شُکوه و شُگون است. چنانکه در فرهنگ دهخدا آمده: «مرغی است که او را … همای سعادت فیلمی به کارگردانی تاپی چاناکیا و نویسندگی سعید مطلبی محصول سال ۱۳۵۰ است. همای سعادت در بالیوود با نام Subah-O-Shaam اکران شد. این فیلم اولین محصول مشترک سینمای ایران و هندوستان است. استقبال گسترده ایرانیان از رویت پرنده «همای سعادت» در ارتفاعات البرز علیرضا مناف‌زاده، جامعه‌شناس و پژوهشگر تاریخ از جایگاه ویژه این پرنده در اساطیر کهن ایران می‌گوید: در ایران باستان هما نماد فر… همای سعادت، نشان از خوشبختی و سعادتی که در آستانه سال نو در انتظار مردم آزادی‌خواه ایران است. حضور هما در ادبیات، تاریخ و نمادهای ایرانی سابقه‌ای دیرینه دارد. برای اینکه بدانید همای سعادت چیست باید از تاریخ باستان تا ویژگی های متمایزکننده این پرنده نمادین را به خوبی بشناسید.


Partager ce film avec vos amis